تو نفهمیدی
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
شد...تو نفهمیدی ... که برای داشتنت دلم را نه ...عشقم را نه ...رویاهایم را نه ...براي داشتنت حسي را دادم کهبدون آ ن دیگر من، آ ن "من" سابق نیستم!حالا يکي هستم مثل بقيه ... نه ...يکي مثل يخ، سرد ...يکي مثل ديوار، بي روح ...يکي مثل خودم اما بي حس ...!و اين کشنده است، اما نمي کشد !دلم مالِ تو ،عشقم مال ِ تو ،روياهايم را هم نمي خواهم اما " من ِ " خودم را پس بده ...با اين " من ِ الآن " خیلی غريبه ام !!!اين حس کشنده است اما نمي کشد+

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 / 6 / 1392برچسب:کتیج ‏_‏ شعرعاشقانه_‏,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 368
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 178326
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1