د ر د بی تو بودن
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
درد بی تو بودن...سردردها یمکابوس هایم و تمام این کز کردن هایم را در این روزها مدیون توام...نه مدیون خودم هستم تو که گناهی نداری گناه را من دارم و این ها تنها بخشی از تاوان این گناه است اما... برای تو درد کشیدن هم زیباست کاش آخر این غصه قصه ای زیبا باشه که تو شاعرش باشی...

نظرات شما عزیزان:

yousef
ساعت12:43---3 شهريور 1392
امشب باز شب توست

امشب باز شب از تو گفتن است

وشبی است غرق سکوت

و من در این سکوت

تو را می بینم

تو را می شنوم

و تو را می خوانم

و من این سکوت را می پرستم

سکوتی که پر از صدای توست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 / 6 / 1392برچسب:کتیج ‏_‏ شعرعاشقانه_‏,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 312
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 178270
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1