د ل
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
یه روز تو دفتر سفيد دلت اسم منو قلم زديامانميدونم چيشد كه يهو عشقمو ورق زديبه جرم دوست داشتنت قلب منو تو پس زديتوي دفتر دلت اخر رواسممو يه رنگ قرمززدي---------------------------------------------------گاهي حس ميكنم اينجايي و باهات حرف ميزنماونقد بهم نزديكي كه ميام كنارت بهت دس ميزنميه وقتاييم كه خيلي دلتنگت ميشم بغلت ميكنماونقد بهت وابستم كه دارم باهات زندگي ميكنم--------------------------------------------------------خدا دلگيرم از بارونت چرا بارون نميبارهمگه از حال داغون اين روزام خبر ندارهچشامو رو به خورشيد بستم اخه خستميه عمره پاي اين عشق خاموش شكستم-------------------------------------------------------حالا كه دارم با اشك از پيش تو ميرمكاش موقع رفتن جلو چشمات بميرمكه شايد بياي بالا سرم منو بغل بگيريتوام كنار من عاشقانه با عشق بميري------------------------------------------------توي چهار فصل دلم گردو غبارهپر طوفان شن كه بارونم نميبارهتوي قلبم اين روزا يه بغض سنگينه يه درد بي درمون كه كسي نميبينه--------------------------------------------------تو اوج تابستون تو دلم چله زمستونه تو كنج قلبم كسي جزتو نميتونه بمونه سرپا وجودم پر از غصه و درد زمونست بي تو زندگيم با تموم فصلاش بهونست--------------------------------------------------چشماي تو كه نيست دنيا برام تاريكه بي دستاي تو زندگيم مثل دره باريكه دل ناز تو مثل نفس براي من ميمونه زندگي من وابستس به تو خدا ميدونه----------------------------------------------------تو تموم روياهاي مني كه هرشب با منيتو مثل ستاره ها هرشب تو اسمون منيت وتك گل دوست داشتني باغچه منيتو زيباترين فرشته روي زميني كه مال مني--------------------------------------------------------امشب از گريه چشمات بغض بارون و ديدمامشب از سكوت لبهات فرياد نگاتو شنيدمحس عجيب خواستنت مدام منو بهونه ميكنهگرفتن دستاي تو حتي تو خيالم منو اروم ميكنه---------------------------------------------------------تاريكم و خيلي سرد حيرونم و پردردمثل عشقي پاك عاشقم وليكن ساكتمتنم پر از هياهو اما بي حسو خاليم از توميجنگم با تنهايي و غافل نشدم از تو--------------------------------------------------------------فصل سبز ارزوهام پاييز شدو همش ريختستاره هاي اسمونم از كهكشون گريختساحل ارام من طوفان شدو لحظه اي لرزيدهوا ابري شدو خورشيد من لحظه اي ترسيد-------------------------------------------------------------------دود ميكنم مدام سيگارم را كه اين روزا بد جور رفيق تنهايي هايم شدهانگار با او حرف ميزنم و دردو ول ميكنم.پك هايم از سيگار سنگين شدههر پك ميزنم انگار حس تنهاييم بيشترميشود عجب رفيقيست اين نخ و دود سفيد--------------------------------------------------------------------خدايا تنهام بي حوصله ام اسير غمم دلهره و اضطراب دارم بازم خدايا شكرت كه هروقت دلم ميگيرد تو رفيقتنهايي هايم هستي و تنهايم نمي گذاريهمانند زميني هاااااااااااااااااا----------------------------------------------------------------------نميدانم چرا دستهايم دلش چيزي را ميخواهدانگار خيلي دوست دارد محكم چيزي را بغلبگيردنميدانم نكند شايد دوباره هواي تو را كرده باشدخدايا نميدانم به چه زبوني بگويم كه اوديگر نيست--------------------------------------------------------------------دلتنگي چقدر سخت است سخت است كه كنارش نباشيكه روي شونه هاي كسي سر بزاري كه شونه هاي او نباشدسخت است طاقت اوردن در چهار ديواري كه بوي او را ميدهداري سخت است كه چشم هايت از ديدنش محروم باشد-------------------------------------------------------------------چقدر بايد در پشت پنجره بشينم و بيادت مدام گريه كنمتا كي اه بكشم و قطره قطره اشكهايمرا به پايت بريزمچه بخواهي چه نخواهي خيالم پر شده از حالو هواي بودنتمحال است قانع شم به صندلي خالي كناريم و نبودنت-----------------------------------------------------------------چشمهاي خيس من بي هوا به جاده خيرهميشوندعجب جاده سرد و بي رنگي انگار داره هواي دلتنگيانگار بي تفاوت شده ام به جاده ايي كه از تو خاليستچقدر غمنگيز است جاده اي كه در ان ردپاي تو در ان نباشد------------------------------------------------------------------چه زيباست لحظه اي كه باران روي دستاي منو تو ميريزدو انگاه تمام وجودمان پر از حال و هوايعطر باران ميشودلحظه بوسيدن دستهاي تو براي من زيباترين حال زندگيستكنار تو كنار من زير اين باران اين بهترين باران زندگيست----------------------------------------------------------------فاصله تا عشق فقط يك قلب پاك استيك دل ساده و نرم مثل خاك استفاصله تا عشق يك قدم بيش نيستفاصله تا عشق همه چيز هست و هيچ چيز نيست----------------------------------------------------------مگه ميشه تيشه به ريشه عشقي بزنيكه يه روز با همين دستات بهش اب دادي-----------------------------------------------------------و چه غمگین است دلی که سالها به جرم عاشقی طعمه حوس شده است--------------------------------------------------------مثل قطار باش که به هر راهی نمیرود وتنهادر راه خودش تا اخر میرود-----------------------------------------------------خداحافظی سخته از کسی که خیلی دوسش داریاز کسی که نمیخوای حتی یه لحظه ام تنهاش بذاریخیلی سخته که یک عمر کنار تو رویاهای تو باشهباهاش زندگی کنی اما یهو خیلی راحت ازت جداشه------------------------------------------------------تنهایی واژه ایست که عمریست با او دردو دل میکنم----------------------------------------------------من با تنهایی هام رفیقم ولی با عشق غریبم با خودم دوست و بادلم رقیبم---------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 5 / 6 / 1392برچسب:کتیج ‏_~شعرعاشقانه,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 178082
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1