بابغض نو شتم
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
با بُغض نوشتم !.!.!این نوشته را با بُغض نوشتم !.!.!لُـــطـــفــابا درد بخوانـــــــ ...من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام فقط کمی تو را کم اورده ام....یادت هست؟میگفتم در سرودن تو ناتوانم؟واژه کم می اورم برای گفتن دوستت دارم ها؟حالا تـــمــــــــام واژه ها در گلویم صف کشیده اندبا این همه واژه چه کنم؟تکلیف اینهمه حرف نگفته چه می شود؟باید حرفهایم را مچاله کنم و بر گرده باد بیاندازمباید خوب باشم من خوبم ....من آرامم......من قول داده امفقط کمی بی حوصله ام آسمان روی سرم سنگینی میکندروزهایم کش امده هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارندچون من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام اما شبها..وای از شبهاهوای این دلتنگی دیوانه ام میکندموهایم بد جوری بهانه دستانت را میگیرندتک تک نجواهای شبانه ات لا به لای آرزوهایم خانه کردهکاش لا اقل میشد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابملالایی ها پیشکش من خوبم ....من آرامم......من قول داده امفقط نمیدانم چرا هی آه میکشم آهوآهو بازم آه خسته شدم از این همه آه شبها تمام آه ها در سینه منندان قدر سوزناک هستند که می توانم با این همه آه دنیا را خاکستر کنم اما حیف که قول داده ام من خوبم ....من آرامم......ولی دلتنگتم....همین...:))+

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 / 6 / 1392برچسب:کتیج ‏_~شعرعاشقانه,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 201
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 178159
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1