مال من نبود‏!‏
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
مال من نبود…! نمیگویم نبود تمام دنیا رو جستجو کردم تمام لحظه هایم را دنبال کسی گشتم که مرا از خود سر شار کند تا بشود همه کمبود ها و نبود هایم بشود همه نداشته هایم بشود نیمه گمشده ام تا تکمیل شوم در او و حل شوم در حضورش انکه زیبا ترین باشد ومهربانترین و نابترین و… نمیگویم گشتم نبود گشتم بود بهتر از خیال و تصورات و رویاهایم ولی …. مال دیگران بود… مال کسی که شاید بهتر از من باشد هزاران بار ولی بیشتر از من نه جستجویش کرده و نه دوستش داردو نه برایش گریسته… فقط او را دارد … همه عشق احساسش را … شما هم بگردید شاید وقتی پیدایش کردید مال خودتان باشد… شاید …. __m__

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 18 / 7 / 1392برچسب:کتیج تارنگارحامدرئیسی,کتیج شعرعاشقانه,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 319
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 178269
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1