پیامک عاشقانه
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
شق آدم را داغ می کند و دوست داشتنآدم را پخته می کندهر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .دوستت دارم•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•سیب هنوز هم شیرین استهنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•|___♥__|_:!””-.,“@@”””””” “”@”‘دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم امااز دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . ..•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•همیشه دور نما هاخواستنی ترندمثل سرابمثل فردامثل تو . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمربگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچدکه روسیاه شوند آنان کهبر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•ما را همه ره ز کوی بد نامی باد / وز سوختگان بهره ی ما خامی بادنا کامی ما چو هست کام دل دوست / کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•منبرای دوست داشتن اتمدت هاست آماده اماماامان از توامان از زن هاهمیشه دیر حاضر می شوید . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتیوقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•سلاماز شرکت رب تبریک مزاحم میشممیشه یه رب بغلتون کنم !؟محض تبریک میگما !•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•خواستم پاره گریبان کنم از دست غمتدستم از ضعف …دریغا …به گریبان نرسید . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•ای اشک دوباره در دلم درد شدی / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدیاز کودکی ام هر آنزمان خواستمت / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•اى دوست !تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !تا تو هستى زندگى باید کرد . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•آراسته آمد و چه آراستنیپیراسته زلف خود چه پیراستنیبنشست به می خوردن و برخاست به رقصبه به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !چشمانت زیرنویس می کنند !•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورزبی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . ..•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارمدرهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / ازحس پریدن پرم و بال ندارم . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•نوشته ها بهانه استفقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتمباورش با تو•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظارنیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•خنجر زیرِ پوستم کاشتیفکر نمی کردیروزی باز در آغوشت بگیرم . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•شاید به هم باز رسیمروزی که من به سانِ دریایی خشکیدمو تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی)احمد شاملو(•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•این روزها خیلی چیزها دست من نیستمثلا دستهایت . . . !•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب استجایی که همه فکر سواری هستند / دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه امشانه ای که سر می خواست، سری که شانه می خواستهر دو را برسانید به آرزوشان . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها“نبــــــود…چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا “نـــبود …لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى “نـداشـت ….دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا “نبــــود…•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•هر آهنگی که گوش میدهمبه هر زبانی که باشدبغضم را میشکندنمی دانمبغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است .. .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•شیرین ترین لبخند اون لبخندیه کهوقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یهدفه خودش اس ام اس میده !•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•نمایشگاه زده امبیا و تماشا کنتمام روزهای نبودنت را آه کشیده امو با حسرت قاب گرفته ام . . .•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•عمریست غم و درد نشانم داده / در آتش سینه اش امانم دادهرنجور ترین درخت باغش هستم / هر بارمرا دیده تکانم داده•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•هیچکس نـفهمیـــــد که » زلـیخـــــــا « مــَـــــــــرد بـود ..!میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟مـــــردانـــگی میــخواهـــــدمــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــدم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 / 3 / 1392برچسب:کتیج پیامک عاشقانه,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 313
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 178271
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1