دلقک
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
ك دكتر روانشناسی بود كه هر كس مشكلات روحی و روانی داشت به مطب ایشان مراجعه می كرد و ایشان با تبحر خاصی بیماران را مداوا می كرد وآوازه اش در همه شهر پیچیده بود.یك روز یك بیماری به مطب این دكتر آمد كه از نظر روحی به شدت دچارمشكل بود. دكتر بعد از كمی صحبت به ایشان گفت در همین خیابانی كه مطب من هست، یك تئاتری موجود هست كه یك دلقك برنامه های شاد وخیلی جالبی اجرا می كند. معمولا بیمارانیكه به من مراجعه می كنند ومشكل روحی شدیدی دارند را به آنجا ارجاع می دهم و توصیه می كنم بهدیدن برنامه های آن دلقك بروند و همیشه هم این توصیه كارگشا بوده و تاثیربسیار خوبی روی بیماران من دارد. شما هم لطف كنید به دیدن تئاتر مذكوررفته و از برنامه های شاد آن دلقك استفاده كرده تا مشكلات روحی تان حلشود.بیمار در جواب گفت: آقای دكتر من همان دلقكی هستم كه در آن تئاتر برنامه اجرا می كنم.همیشه هستند آدم هایی كه در ظاهر شاد و خوشحال به نظر می رسند وگویا هیچ مشكلی در زندگی ندارند، غافل از اینكه دارای مشكلات فراوانیهستند اما نه تنها اجازه نمی دهند دیگران به آن مشكلات واقف شوند، بلكهبا رفتارشان باعث از بین رفتن ناراحتی و مشكلات دیگران نیزمی شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 178079
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1