حرفهای جباری درمورداعتراضش به وضعیت استقلال
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
مصاحبه نمی کرد فقط گفت من اگر اعتراضی داشتم به شرایط بوده نه باشگاه استقلالسایت گل-بعد از مصاحبه جنجالی مجتبی جباری با سایت گل و بازتابمصاحبه اش در باشگاه استقلال با او تماس گرفتیم تا از شرایطش با خبر شویم.بعد از سلام و احوال پرسی ، مجتبیگفت" مصاحبه نمی کنم.اما با اصرار حاضر شد چند کلمه ای صحبت کند.جباری به سایت گل گفت:من اگر حرفی زدم واقعیت ها را گفتم نه چیز دیگر مرد حرف می زند و من هم حرفهایم را زدم.اعتراض من به شرایط بوده نه باشگاه استقلال واگرنه استقلال چه گناهی کرده است.الان هم تا این لحظه نه جلسه ای داشتم ونه تصمیمی گرفتم توکل به خدا ببینیم چه پیش می آید.جباری در پایان به سایت گل گفت:حرف های من در حمایت از استقلال بود و نه علیه اش ... دوست دارم تیمی که در لیگ قهرمان شده است ودر آسیا هم نتیجه گرفته است حمایت شود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 12 / 4 / 1392برچسب:کتیج_اخبارورزشی,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 178201
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1