کریم انصاری فر: شاید انتخاب پرسپولیس اشتباه بود/ خودم هم نمی دانم کجا می روم
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
مهاجم سابق پرسپولیس به دنبال یک آینده روشن و بازی در یک فضای کم حاشیه است تا به فرم ایده آل برگرددسایت گل- کریم انصاری فر این روزها با شدت مشغول بدنسازی است تا شاید با پایان فصل و انتقالات در یک تیم خارجی به میدان برود .به گزارش گل ، دیروز انصاری فر را در حال خوردن آبمیوه در ماشین مدل بالایش دیدیم و از او پرسیدیم تکلیفت با پرسپولیس چه می شود . او در جواب به خبر نگار سایت گل گفت، فکر نمی کنم دیگر در پرسپولیس بمانم شاید ازاول هم نباید به پرسپولیس می آمدم .من فصل خیلی خوبی را پشت سر نگذاشتم و از خودم راضی نیستم و الان هم خودم تمرین می کنم تا تکلیفم مشخص شود. انصاری فر در جواب خبرنگار گل که پرسید کجا می روی پاسخ داد خودم هم نمی دانم کجا می روم امیدوارم هر جا می روم ختم به خیر باشد و شرایط به گونه ای شود که در جام جهانی در تیم ملی حضور داشته باشم.آیا به نظر شما تصمیم او در جدایی در پرسپولیس درست است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 / 4 / 1392برچسب:کتیج_خبر ورزشی,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 178218
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1