فتح الله زاده: نکونام از 700 میلیون گذشت کرد / ساموئل را می خواهیم اگر آندو نیاید / خسرو حیدری با ما
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
علی فتح الله راده در کنفرانس مطبوعاتی امروز بازهم به مهمترین اخبار نقل و انتقالات مربوط به باشگاه استقلال پرداختسایت گل -سوال و جواب های پینگ پونگی خبرنگاران با مدیرعامل استقلال را بخوانید:*اتاق من دو در دارد یک در برای ورود و خروج است و در دیگر رو به حیاط باز می شود. به هر بازیکنی که به دفتر من می آید می گویم که یا قراردادت را با استقلال امضا کن و از در اصلی خارج شو یا خودت را از در دیگر به حیاط پرت کن *فکر نمی کردم بدون پول بتوانم نفر جذب کنم اما این اتفاق افتاد.ممنون بازیکنان استقلال هستم که به من اعتماد دارند و با همین بی پولی ما می سازند.*نکونام و رحمتی قرارداد خود را امشب با استقلال امضا می کنند.پژمان قول ماندن تا نیم فصل را داده و من دارم قانعش می کنم تا چینی ها را از ذهن او پاک کنم و نگهش کنم.اندو هم تا فردا به ما جواب نهایی را می دهد.*همیشه صداقت کوبنده ترین سلاح انسان بوده من همیشه اگر پول هم نداشتم از طریق مختلف پول بازیکنان را جور کرده و به آنها داده ام. در حال حاضر هم 90 درصد بازیکنان طلب های خود را دریافت کردند.*دیشب داشتم می شمردم و دیدم چک های زیادی در دستم است. با خودم گفتم خدایا چه کسی باید آن ها را بدهد؟ امروز نکونام تعدادی زیادی چک برایم آورد. بچه های ما بامعرفتند ومطمئن باشید حکم جلب من را نمی گیرند.منتظری گفت که دلش نمی اید چک مرا برگشت بزند.بچه های استقلال مرا دوست دارند.*به من گفتند با استعفا دادن تیم را خراب کرده ام.من هم ماندم.رابطهمن با وزیر ورزش خیلی هم خوب است و کسی نمی تواند این رابطهرا خراب کند.ایشان به من اعتماد کرد و من هم با قهرمانی جواب اعتماد را دادم.*من لجباز نیستم. ما بر اساس اصول مان گفتیم. حرف های جباری درست نبود. او باید حرف هایش را تصحیح کند.جباری اخیرا گفته منظور وضعیت استقلال بوده نه خود باشگاه استقلال واین حرف، مثبت است. شاید به قول آقای قلعه نویی زمان مسئله جباری را درست کند. این که او بفهمد حرف هایش شایسته استقلال نبوده بسیار مهم است. جباری می داند منسال گذشته چندین بار با او درد دل مدیریتی کردم و این حرف ها واقعا شایسته نبود.*بازیکنان خارجی ما تا بفهمند چک چیست فصل تمام شده)می خندد(*ساموئل در پرسپولیس؟اگر اندونیاید ساموئل را حفظ می کنیم.اگر اندو بیاید نگه داشتن ساموئل ظلم به اوست* نکونام امروز حداقل از 700 میلیون پول گذشت کرد.ممنون او هستم.*خسرو با ما قهر کرده.اس ام اسداده و گفته به حاجی بگویید از جیبش یم بازیکن راست جای من دربیاورد.بعد هم گوشی را خاموش کرد.نگران نباشید.حفظش می کنیم.*امیری امسال به من خیلی کمک کرد.با اینکه جوان است اما در مذاکرات بسیار پخته عمل می کند.از او و دیگر معاونانم متشکرم.موفقیت ها ی فصل قبل به این عزیزان یعنی نظری،علوی،عرب و دیگر دوستان تعلق دارد.*فتح الله زاده در پایان و در پاسخ به به این سوال که شنیده شده سازمان لیگ با درخواست استقلال برای تغییر بازی های این تیم در صورت حذف نماینده تایلند موافقت کرده است گفت: بههر حال اگر بوریرام را حذف کنیم و قرار باشد برابر تیم کره ای به میدان برویم، نمی توانیم به ایران بازگردیم و باید از همان جا به صورت مستقیم راهی کره شویم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 / 4 / 1392برچسب:کتیج_خبر ورزشی,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 178117
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1